Update!!! - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van inge baelde - WaarBenJij.nu Update!!! - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van inge baelde - WaarBenJij.nu

Update!!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg inge

21 November 2013 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Sawadee kaa!!

Ik heb teveel te doen en te weinig tijd!! Wat een gave reis maken wij!
Zoals geëindigd met de nachtbus naar chiang mai, voor mij een redelijke reis want ik slaan wel, maar Eric vond het niet fijn want die sliep niet! En dat 9u lang!
Chiang mai was heel druk qua mensen en alles en hebbe een jungle trip gedaan erg leuk geslapen in een hutje waar de kippen onder de bamboe vloer door liepen en wat nog meer..... Ik wil jet niet weten! Daar hebben we ook olifant gereden en gewassen en geraft! Weer terug naar chiang mai, en een trip geboekt naar pai! Een reis van 3,5 u met ong 300 bochten! Ik ben lang niet meer zo wagenziek geweest, voor de terug reis dan ook maar pillen gekocht en dat ging beter! Pai was moo en heerlijk ralaxed, graag hadden we langer gebleven maar het vliegtuig naar het zuiden stond te wachten!
Via chiang mai zijn we via Bangkok naar surat tani gevlogen en vandaar met boot naar ko samui! Daar 1 nachtje want we hadden hotel op ko phangan geboekt ivm full moon party! Die was erg leuk en ook een goed feestje!
Helaas regende het verder alleen maar dus snel verder! Via het vaste land naar khao sok natuur park, waar we opnieuw een jungle trip hebben gedaan, nu een hutje op het water! Erg moo net juarasic parc! Nu naar ko Phuket gegaan en vandaar uit naar ko phi phi waar ik dit nu schrijf! Het eiland van de film de beach erg mooi het enige nadeel regen!!! Helaas we proberen er het beste van te maken en hopen dat we de laatste 1,5 week nog een beetje zonnebadend mogen door brengen! Ik ga nu een biertje drinken op de regen!
Tot snel! X ik kreeg nog een correctie van Eric, het aantal bochten naar pai was veel meer bijna 800 dus vind je het gek!!

• 21 November 2013 - 13:37

Ilsea:

Blij dat alles goed gaat! Ik hoop voor jullie inderdaad nog een paar zonnestralen! Geniet ervan!

Xx

• 21 November 2013 - 15:35

Thea Visser:

He luitjes daar in het verre Thailand, dat is nu jammer dat jullie regen hebben....Maar wat leuk dat jullie zo ongeveer heel Thailand doorcrossen, pfft... Een enorme ervaring, denk ik zo... die je voor altijd lekker kan meenemen.. Is eric al gewend aan het eten inmiddels? Je weet vast al beter wat je moet kiezen!
    Ook bijzonder om in een hutje te overnachten, wel geslapen of dacht je continue dat je wat hoorde (dat lijkt mij tenminste zo)en ja, als je de vergelijking met jurassic Park gaat maken...tja...
    maar Inge en Eric, geniet nog van je laatste lange week, de tijd zal voor jullie wel omvliegen zo...
    Groetjes vanuit een koud (!! wordt afzien voor jullie qua temperatuur als jullie terug zijn) Holland

• 21 November 2013 - 19:06

Wout:

leuk zo'n land met allemaal bochten, kan je uit veel meer richtingen naar iets moois kijken. Dan is het hier maar saai van hier naar H'veld maar 5 bochten en ook regen en nog koud ook, dus wat heb je liever? ;-))

• 21 November 2013 - 19:16

Pa En Ma Hoogendorp:

Erg fijn dat het lekker gaat daar, hier is het koud nu.
    Jammer van die regen, rond zaterdag zien we weer een zonnetje in beeld bij weeronline. ( bij jullie ).
    Duimen voor jullie, dat je nog ff van de zonnestralen mogen genieten.
    Vandaag lekker zuurkool op met Hema worsie, het is er goed weer voor.
    Zullen dikke jassen voor jullie meenemen, als we je komen halen !!
    Dus... het is daar altijd nog lekkerder als hier hoor.
    Nog een dikke week, geniet daar maar lekker van hoor.
    xxxx