Vietnam! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van inge baelde - WaarBenJij.nu Vietnam! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van inge baelde - WaarBenJij.nu

Vietnam!

Blijf op de hoogte en volg inge

10 November 2014 | Nederland, Gorinchem

Hoi allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het zo ver! Eric en ik gaan naar Vietnam!
Ook deze keer nemen we alleen een rugzak mee en verder zien we daar wel.
As zaterdag vliegen we via hongkong, waar we ongeveer 12u zullen zijn en dus ook de stad in gaan, naar Hanoi.
Vanuit Hanoi gaan we het noorden bekijken, halong bay en sapa waar we mogelijk de hoogste berg uit Indochina gaan bewandelen.
Dan is het de bedoeling dat we naar het midden van het land gaan hoi an en hue en daar een aantal dagen blijven en dan door reizen naar ho chi min, ook wel saigon. Daar heb je de mekong delta die we willen gaan zien en dan door naar een een tropisch eiland om nog een paar dagen bij te komen.
Vanuit Saigon vliegen we 6 december terug en hopen we 7 december weer in NL te zijn.

Ook dit jaar wil ik/we weer proberen om 1x per week hier iets te plaatsen zodat iedereen weet hoe het gaat!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en na de trip horen en zien jullie hoe het geweest is!

Liefs Eric en Ing

• 10 November 2014 - 19:45

Anke, Evi En Ewout:

Eric en Inge. Heeeel veeeel plezier. En goed uitkijken!! Doe maar weer veeeeel fotoos maken en plaatsen zodat we jullie kunnen volgen!! Dikke kus en knuffel anke, Ewout en evi

• 13 November 2014 - 16:56

Thea Visser:

Hoi eric en inge.. Omdat jullie morgen misschien
    Al heel erg druk zijn om die rugzak in te pakken
    Wens ik jullie nu alvast een superreis toe..
    Geniet ervan en kom weer heelhuids terug!
    X thea

• 18 November 2014 - 23:25

Theo En Ien:

Hoi lieverds,zijn jullie nu in het noorden de berg aan het beklimmen.
    Het zal er wel erg mooi zijn,maar dat horen we wel,geniet er maar van jullie hebben er zo naar uitgekeken.

Dikke kus pa en ma

• 20 November 2014 - 19:29

Pa Hoogendorp:

Hee schattebouten!!

Heeeel veel plezier daar, en we hopen op zeer veel geplaatste fotoos.
    Zodat ik geen drie weken naar mijn eigen rugzak zit te kijken.

xxx