De eerste week - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van inge baelde - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van inge baelde - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg inge

23 November 2014 | Vietnam, Sa Pá

Hallo hallo!!
We zijn al weer een week onderweg en dus tijd voor een update!
Tot nu verloopt alles weer soepel en volgens planning.
Vorige week zondag zijn we na een lange reis en een dag in Hongkong aangekomen in Hanoi. Wat een stad alleen maar brommers en scooters en alles krioelt door elkaar. Na een goede nacht en een schoon en net hotel zijn we vroeg op pas gegaan om de stad te verkennen en om de reis voor de komende week te regelen. Dit was een drukke maar ook indrukwekkende dag....
Dinsdag zijn we naar halong bay gegaan en daar overnacht op en boot en de nacht daarna in een vissersdorp. Er zijn bijna geen andere toeristen wat je dus het idee geeft dat je alleen bent. Na een lange bus reis van 5,5u snel een hapje eten en dan de nachttrein naar sa pa. Helaas was het weer voor de berg niet goed dus zijn we gaan wandelen door de velden en 2 nachten geslapen bij Vietnamese mensen thuis... Echt fantastisch! Wat
Ontzettend mooi is het hier... Google eens op sapa! Iedereen jaar denken we het mooiste gezien te hebben en dan toch is er weer iets wat we bijna nog mooier vinden! De mensen zijn erg vriendelijk en ondanks de taal verschillen komen we eruit!
Vanavond gaan we opnieuw met de nacht trein, weer terug naar Hanoi en dan gelijk vliegen naar hue en vandaar weten we het nog niet!

Dus al met al het gaat hartstikke goed we genieten enorm ontmoeten leuke mensen om mee op te trekken en het weer is niet eens zo slecht, want ondanks de slechte voorspelling in sapa is het daar zelfs weer om te zwemmen in een waterval!

Theo H foto's komen er niet want er moet wat te vertellen en te zien zijn na de reis! Dus de komende 2 weken kijk je tegen je eigen tas aan! ;p!!
Tot snel allemaal liefs ons!

• 23 November 2014 - 17:10

Theo H:

Goed hoor schat, kijk nog wel ff twee weekjes tegen mijn zak aan.
    Fijn dat het allemaal zo lekker gaat hoor.

GENIETSE x