Mijn eerste reis - Reisverslagen van inge baelde - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van inge baelde - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

We roepen al jaren dat we met een rugzak naar thailand willen. Ieder jaar was er wel een 'excuses' waarom we niet gingen.
Nu hebben we in februari als nog besloten dat het dit jaar maar eens echt moest gaan gebeuren.
En nu is het bijna zover!

We hebben tickets geboekt, wel handig anders kom je er zo lastig, maar verder hebben we niets geboekt.
Op papier hebben we een route en de rest moeten we daar uitzoeken!

Dit wordt de eerste keer keer dat we op deze manier gaan reizen, maar als ik mensen om me heen moet geloven moet dat goed te doen zijn! Nou ben benieuwd!

Met dit reisdagboek gaan we jullie op de hoogte houden van onze avonturen!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Aloah!

23 November 2014

De eerste week

10 November 2014

Vietnam!

01 December 2013

Weer thuis

21 November 2013

Update!!!
inge

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3563

Voorgaande reizen:

02 November 2013 - 30 November 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: